zmiękczająca sól z zieloną herbatą od Clareny

Zazwyczaj, gdy wracam do domu na weekend, jeden z wieczorów przeznaczam na relaks w wannie ;P Do niedawna "rytuał" ten ograniczałam do szybkiego napuszczenia pełnej wanny gorącej wody, wlania do niej płynu do kąpieli, czasami zapalenia aromatycznej świecy i obowiązkowo kubka świeżo zaparzonej mocnej czarnej herbaty tzw. "duży liść". I tak przygotowana, mogłam się relaksować do znudzenia. Od kilku tygodni jednak poza płynem do kąpieli zaczęłam do wody dodawać zmiękczającą sól z zieloną herbatą marki Clarena.

Sól ta przeznaczona jest do kąpieli stóp i całego ciała. Wzbogacona została listkami zielonej herbaty i mocznikiem. Dzięki zawartości łatwo przyswajalnych „pierwiastków życia” takich jak: magnez, mangan, żelazo i cynk dostarcza skórze mikroelementów niezbędnych do jej prawidłowego funkcjonowania. Mocznik intensywnie nawilża i zmiękcza, a polifenole łagodzą podrażnienia, odtoksyczniają i odświeżają skórę. Sól stanowi doskonały dodatek do relaksującej kąpieli oraz optymalnie przygotowuje stopy do zabiegu pedicure. 








600 g soli znajduje się w dużym plastikowym opakowaniu z nakrętką. Po jej odkręceniu, z pudełka wydobywa się bardzo ładny zapach, co już samo w sobie zachęca do zabrania jej ze sobą do kąpieli. Sól bardzo szybko rozpuszcza się w wodzie, nadaje jej delikatny, żółtawy odcień. Już po pierwszym użyciu, zauważyłam, że skóra faktycznie jest w pewnym stopniu delikatnie nawilżona i wydaje się bardziej miękka w dotyku. Do tego zapach po kąpieli utrzymuje się na skórze nawet do kilku godzin. 
Jestem z niej zadowolona, ponieważ wcześniej nie wierzyłam w takie specyfiki, a okazało się, że warto czasem spróbować czegoś nowego. 






Cena to ok 40 zł za 600 g

Jeśli chodzi o skład kosmetyku, to znajdują się w nim dwie niepożądane substancje. 

Skład: Sodium Chloride, Urea, Camellia, Sinensis Leaf Powder, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Laureth Sulfate, Alcohol Denat., Parfum, Citronellol, Hydroxymethylpentyl 3-Cyclohexene Carbaldehyde, Limonene, Linalol, CI 19140.


A czy Wy używacie soli do kąpieli? Czy może macie jakieś inne sposoby na relaks w wannie? :) 






4 komentarze :

  1. Po zdjęciu myślałam że jest z BingoSpa i już zaczęłam kręcić nosem :D. Nie używam od jakiegoś czasu soli do kąpieli ale tą bym chętnie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, tak mi sie relaks zamarzył- fundnę sobie cos takiego

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo muszę sobie sprawić jakąś sól znowu, bo ostatnio szalałam z płynami a to nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czasami umilić sobie kąpiel jakąś solą, tej jeszcze nie miałam okazji stosować

    OdpowiedzUsuń

life and calm © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka