Żel pod prysznic z wiesiołkiem od Biokosmy

 Deszcz i wichury. Tym razem ponownie wracam do Was z marką Biokosma . Po udanym przetestowaniu kremu na dzień, nabrałam ochoty na jej kolejne kosmetyki. Od miesiąca mam przyjemność używania żelu pod prysznic z wiesiołkiem. Zapraszam więc do krótkiej recenzji :)
Według producenta zawarte w żelu wysokiej jakości ekstrakty roślinne z wiesiołka i owsa, powodują, że skóra staje się aksamitnie miękka. Natomiast zawarty w żelu glikozyd delikatnie oczyszcza skórę, bez jej wysuszenia.
Żel znajduje się w bardzo estetycznym opakowaniu. Materiał z jakiego zostało zrobione jest jednak odrobinę za miękki,
co w połączeniu z formą tubki grozi niekontrolowanym wydostaniem się zawartości podczas jego otwierania. Po prostu trzeba uważać ;P Żel ma cudowny zapach, jest bardzo kojący, odpręża i relaksuje. To dla mnie bardzo ważne, ponieważ lubię długo pluskać się w wannie, co często traktuję jako wypoczynek po ciężkim dniu. Konsystencja żelu jak dla mnie jest odpowiednia, nie jest ani galaretowata ani zbyt płynna. Jak na pojemność 200 ml kosmetyk jest bardzo wydajny. Dzięki niewielkiemu otworowi w tubce daje się optymalnie dozować na gąbkę i pieni się doskonale.










Po miesięcznym stosowaniu mogę z czystym sumieniem napisać, że żel w 100% spełnił moje oczekiwania. Już od dłuższego czasu używam wyłącznie naturalnych żeli do kąpieli (wcześniej marki Eubiona oraz Olivaloe) i przyzwyczaiłam się, że wychodząc z wanny mam już dobrze nawilżoną skórę. Również Biokosma zdała ten test na medal. Dzięki temu sięgam po balsam
w wyjątkowych sytuacjach, tylko wtedy gdy mam na to ochotę :)

Cena to 45,60 zł za 200 ml (dostępny w pasażu kosmetycznym GreenHouse)
Kosmetyki marki Biokosma certyfikowane są przez NATRUE. Zawierają tylko naturalne systemy konserwujące. Nie zawierają surowców pochodzenia zwierzęcego oraz surowców z organizmów zmodyfikowanych genetycznie (GMO). Nie zawierają syntetycznych barwników. Nie są testowane zarówno przy produkcji jak i przy rozwoju produktów na zwierzętach!

Skład: Aqua, Decyl Glucoside Sorbitol, Glycerin*, Vitis Vinifera Friut Extract, Oneothera Biennis Leaf Extract*, Avena Sativa Kernel Extract*, Chondrus Crispus Powder, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Xanthan Gum, Limonene**, Sodium Levulinate, Geraniol**, Linalool**, Sodium Anisate, Citronellol** *Składniki pochodzące z upraw ekologicznych

5 komentarzy :

  1. Nie znam. Ale to wszystko czego w nim NIE ma juz zachęca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład ma obiecujący, ale ja niestety jestem sroka i lubię gadżety pod prysznicem, więc raczej nie zwróciłby mojej uwagi. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana śliczny blog :)
    Cieszę się, że bierzesz udział w moim rozdaniu, zaobserwowałaś mnie? Nie mogę Cię znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę ten produkt i markę.

    OdpowiedzUsuń

life and calm © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka